L'opinió dels nostres experts

Les famílies dels nostres residents

La tranquil·litat de les famílies i saber que els seus éssers estimats estan ben cuidats és el més important per nosaltres. Casa Vapor Gran, una casa per seguir somiant

Els nostres residents

A Casa Vapor Gran els nostres residents són la nostra raó de ser.

El Sr. Jaume Villacampa Rodó explica com és la seva vida a la Casa Vapor Gran: l'atenció centrada en la persona, professionals compromesos, contacte directe amb les seves famílies i activitats.

Vetllem per la salut física, emocional i psicosocial dels nostres residents

Elvira és infermera referent de Casa Vapor Gran.

Ella i tot l'equip d'infermeria i auxiliars tenen cura dels residents les 24 hores i els 365 dies l'any. Vetllen per la salut de tots ells de forma holística, tenint cura de la salut física, emocional i psicosocial i sempre respectant les seves voluntats i de les seves famílies.

Casa Vapor Gran manté una connexió directa amb l'HUMT, especialment amb els serveis de PADES, Atenció Domiciliària (HAD), els Equips d'Assistència a Residències (EAR) i amb el Sociosantiari Vallparadís.

Menjar bè és gaudir

Mònica és Nutricionista a Casa Vapor Gran. En aquest vídeo destaca que el moment més important del centre és l'àpat, ja que és quan els nostres residents socialitzem i comparteixen experiències i vivències. Casa Vapor Gran posa a disposició dels residents un menú per escollir, fet amb productes de proximitat i de temporada.

Atenció Mèdica personalitzada i individualitzada

Dr. Mario Rodríguez Roque, Metge de Casa Vapor Gran. Per al Dr. Rodríguez el més important és la qualitat de l'assistència contínua que reben els nostres residents, ja que l'estreta relació que es manté amb ells fa que sigui una atenció personalitzada i individualitzada.

Beneficis d'un programa d'activitats centrat en l'atenció a la persona

La importància de posar la persona en el centre de totes les accions que fem és la nostra raó de ser. Mónica Boza, educadora social de Casa Vapor Gran, és una de les professionals que prepara i dissenya el programa d'activitats adaptades a cada persona per estimular i acompanyar als nostres residents en el seu projecte de vida.

Beneficis d'un programa d'activitats centrat en l'atenció a la persona

Beneficis de la musicoteràpia per a estimular emocions positives en persones amb demència

A la Fundació Vallparadís, des de fa anys, treballem els efectes emocionals de la música i els beneficis positius de la musicoteràpia en les persones amb demència quan escolten la seva música significativa.

La intervenció en musicoteràpia es realitza a nivell individual i personalitzat, dins del model d'Atenció Centrada en la Persona. Actualment aquesta teràpia es porta a terme a la Casa Vapor Gran i a la residència Falguera, donant molta importància a la vinculació que té la música amb les emocions per ajudar a recuperar records significatius de la història de vida de la persones amb demència greu.

Musicoteràpia a càrrec del Sr. Sergi Muñiz