Des de la Fundació Vallparadís MútuaTerrassa condemnem la mort violenta de la nostra companya Marina, treballadora de la Residència i Centre de Dia Móra La Nova

Des de la Fundació Vallparadís MútuaTerrassa fem pública la nostra condemna més enèrgica envers la mort amb signes de violència de la jove treballadora de la Residència i Centre de Dia Móra la Nova i traslladem el nostre més sentit condol i suport a la família i amics de la víctima.

Lamentem profundament aquest terrible succés i ens situem al costat dels familiars, companys i amics per tot allò que puguin requerir.

Tanmateix, des de la Fundació Vallparadís MútuaTerrassa demanem el màxim respecte per la jove i el seu entorn, així com per totes les tasques d’investigació que estan duent a terme les autoritats policials i judicials.