Política de qualitat
La Fundació Vallparadís, com a Àmbit de Servei Sociosanitari de MútuaTerrassa té com a activitat l’assistència atendre a les persones amb dependència, des d’una perspectiva global de la persona i el seu entorn social.
La gerència de la Fundació considera estratègica la posada en pràctica d’una política de qualitat per tal de:
- Aconseguir la plena satisfacció dels seus clients mitjançant uns serveis adaptats a les seves necessitats.
- Mantenir un nivell alt de compromís en la cerca de l’excel·lència mitjançant la implantació de sistemes de gestió de Qualitat i d’implicació del personal en el procés de millora contínua.
- Assegurar l’acompliment de la normativa legal i reglamentària aplicable i de les clàusules dels contractes.
Per a l’assoliment d’aquests objectius es prioritzaran les següents polítiques:
- Establir i revisar periòdicament aquesta política, així com la consecució dels objectius de qualitat.
- Creant sistemàtiques de treball que facilitin la tasca dels professionals i assegurin el criteri d’actuació uniforme i que garanteixin qualitat de servei.
- Promoure la participació del personal en la definició i promoció de les sistemàtiques de treball.
- Promoure la formació del personal per facilitar la realització d’uns serveis de qualitat.
- Incorporar innovacions en l’atenció a les persones dependents que afavoreixin la millora de la Qualitat de Vida de les persones prolongant l’autonomia personal i retardant l’aparició de situacions de dependència.
- Respectar els principis ètics d’intimitat, de dignitat i d’autonomia així com respectant la singularitat.